Jak a proč se ANAFRA stala implementačním partnerem ERP HELIOS iNuvio

30. 6. 2022

Změna stávajícího, nebo výběr nového informačního systému může být náročná a strastiplná cesta. Sami jsme se s tímto začali v roce 2010 potýkat a testovali jsme všechny přední informační systémy na trhu. Tolik možností, tolik požadavků. Potřebovali jsme vyřešit hned několik problémů účetnictví, skladové hospodářství, výrobu, CRM agendu pro obchodníky, přizpůsobení prostředí pro jednotlivé role ve firmě, komunikaci ERP směrem ven pro synchronizaci s naším e-shopem smicro.cz a další. V HELIOSu Orange jsme viděli velký potenciál a flexibilitu, a začali jsme jej využívat.

Za 12 let užívání informačního systému HELIOS Orange/iNuvio jsme si prostředí velmi přizpůsobili a vybudovali know-how, které chceme rozšířit dále k našim zákazníkům. Vyvíjíme, a budeme nadále vyvíjet, rozšíření užitečná jak pro nás, tak pro zákazníky. Dalším důvodem a benefitem je možnost podílet se na rozvoji aplikace, kterou sami denně používáme. A proto jsme se stali se přímým partnerem a implementátorem. Působíme nejen v ČR, ale i v Evropě, kde poskytujeme cloudové služby a dodáváme kompletně sestavené a zahořené servery s NBD zárukami. Pro naše zákazníky tedy nabízíme full-scale řešení IT, ke kterému chybělo rozšíření o implementaci a rozvoj ERP systémů.

Plánujeme implementaci a vývoj dalších vlastních modulů, které budou nejen pomáhat našim zákazníkům, ale také našemu vlastnímu systému, optimalizaci procesů a provozu jako takového.

„Tento přerod našeho zákazníka v našeho partnera sleduji s velkou radostí. Je to samozřejmě posílení naší partnerské sítě. Zároveň vnímám znalost role zákazníka HELIOSu jako výhodu, ze které může těžit na svých implementacích sama ANAFRA, ale především její zákazníci,“ uvedl Jan Škarban, vedoucí partnerské sítě Asseco Solutions v tiskové zprávě k této příležitosti.

Rádi nabídneme součinnost v rámci kompletního zastřešení serverové či cloudové infrastruktury a nasazení a ladění informačního systému HELIOS iNuvio – jsme připraveni přijmout odpovědnost i za vaše IT, a to od A po Z. V případě zájmu se obraťte na Gabrielu Chumchalovou na +420 773 745 727 nebo adrese gabriela.chumchalova@anafra.cz.

Další Články

thumbail

Jak chránit údaje vašich zákazníků

Nedávné události nám ukázaly, že slepě se spoléhat na podporu velkých molochů s ready-made řešeními může znamenat nejen jednoduchou správu vašeho vysněného elektronického obchodu, ale též konsekvence jak pro vás, tak pro vaše zákazníky a jejich citlivé údaje, které vašemu e-shopu s důvěrou svěřují.  Na jedné z největších tuzemských e-shopových platforem fungoval plugin třetí strany, kt...
Číst více
thumbail

Jak správně zálohovat firemní data

Data dnes patří mezi nejdůležitější vlastnictví firem, a proto by jejich ochraně měla být věnována dostatečná pozornost. Zálohovat data dnes již nelze jenom tím, že si je jednou týdně nakopírujeme na přenosný disk do šuplíku. Nebezpečí pro ně totiž nepřichází pouze v podobě fyzického selhávání datových polí, ale je nutné počítat i s možností lidského selhání, softwarové chyby, útoku ransomwaru...
Číst více
thumbail

Jak si vybrat nejvhodnějšího dodavatele cloudových služeb

Ukládání dat do cloudu je v dnešní době čím dál více rozšířenější způsob, jak uchovávat data. Kromě jednotlivců, kteří jej požívají již téměř automaticky, do něj míří z nejrůznějších důvodů i firmy. Jak si správně vybrat dodavatele cloudových služeb? Na trhu existuje mnoho firem, které cloud či cloudové řešení nabízejí. Avšak není cloud jako cloud. Můžeme řešení, které nabízejí firmy na trh...
Číst více